Jak złożyć zamówienie?
Skontaktuj się z nami abyśmy mogli przesłać Ci ofertę.
Kontakt z nami jest możliwy drogą e-mailową ( Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub poprzez formularz kontaktowy ogólny dostępny na stronie lub formularze dedykowane na konkretnych podstronach) lub telefonicznie ( https://www.egoart.pl/kontakt ).
Zapraszamy także do naszego biura.
Na naszej stronie umieściliśmy wiele produktów z naszej oferty - wybierz co Cię interesuje. Może jakaś nasza realizacja szczególnie przypadła Ci do gustu? Możesz podać nam jej nazwę jako przykład produktów które Cię interesują.
Otrzymasz od nas konkretną ofertę cenową na wybrany produkt
lub, jeśli nie mamy wszystkich informacji prześlemy pytania które pozwolą nam przygotować wycenę.
Po otrzymaniu oferty lub faktury pro-forma
prosimy o dokonanie przedpłaty 100% na poczet wykonania zlecenia. Forma płatności przelew, gotówka, płatność online.
Po zaksięgowaniu wpłaty przygotowujemy projekt zamówionego produktu.
(nie dotyczy to Instytucji oraz firm/spółek w których jedyną formą rozliczeń jest przelew).
Przy stałej współpracy klienci otrzymują:
- 30 dniowe terminy płatności
- wybrane projekty graficzne w cenie zamówienia
- do 30% rabatu od cen cennikowych na wybrane produkty
zlecenie projektu graficznego
Etapy współpracy przy tworzeniu projektów:
- określenie przedmiotu zamówienia - rodzaj materiału którego projekt mamy przygotować
- dostarczenie odpowiednich materiałów w zależności od zlecenia:
LOGO - zarys marki, oczekiwania klienta od znaku graficznego, opis działalności, kolorystyka ( w przypadku gdy klient ma ją ściśle sprecyzowaną ), inne istotne informacje jakie przyczynią się do wykonania projektu spełniającego wszystkie oczekiwania klienta
MATERIAŁY PROMOCYJNE - logo, teksty w formie elektronicznej, zdjęcia (jeśli mają być wykorzystane w projekcie). Jeśli klient nie posiada zdjęć potrzebnych do wykonania projektu korzystamy z banku zdjęć płatnych. Przy małej ilości tekstu (wizytówka) możemy zanotować go na miejscu. Przepisanie tekstu przy obszerniejszych publikacjach jest odpłatne, wyceniane indywidualnie.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA - informacja jaki jest to rodzaj reklamy (umiejscowienie, materiał z którego ma być wykonana), format.
Możemy także wykonać na zlecenie klienta odpowiednie pomiary wraz z dobrem odpowiedniej formy wykonania i doboru materiału
- wycena projektu
- przygotowanie projektu i przesłanie go do klienta w formie elektronicznej na podany adres e-mail. Prosimy o dokładne sprawdzenie treści.
- uwzględnienie uwag klienta i naniesienie zmian na projekt, ponowne odesłanie projektu do weryfikacji. Etap ten powtarzany jest w zależości od rodzaju i złożoności projektu.
- akceptacja projektu przez klienta
Po tym etapie reklamacje dotyczące ewentualnych błędów w tekście nie będą uwzględniane.
- druk bądź przekazanie projektu klientowi w zależności od wstępnych ustaleń
W przypadku przygotowywanie projektu do druku w firmie zewnętrznej wymagamy od klienta przekazania nam konkretnych wytycznych drukarni. Informujemy także że przekazujemy klientowi plik zamknięty, gotowy do druku. Pliki edytowalne, otwarte zostają na naszym serwerze.
zlecenie na druk
Oferujemy druk projektów wykonanych przez nas oraz projektów dostarczonych przez klienta.
Projekty dostarczane do nas powinny spełniać następujące wytyczne:
- plik - PDF, TIFF bądź JPG
- rozdzielczość DPI
- projekt przygotowany w skali
- tło projektu powinno być powiększone 3mm od formaty pracy dla zleceń ciętych na gilotynie (np. ulotki lub 5 mm dla zleceń sztancowanych (np. teczki)
- teksty i ważne informacje powinny być odsunięte o 3 mm od krawędzi cięcia
Może zdarzyć się sytuacja gdzie klient nie posiada odpowiednio przygotowanych plików. W tej sytuacji możemy przygotować odpowiedni plik z materiałów dostarczonych przez klienta. Zastrzegamy sobie jednak możliwość odmówienia w przypadku braku możliwości technicznych.
Etapy współpracy przy druku:
- określenie rodzaju produktu, nakładu, papieru, dodatkowych opcji takich jak: personalizacja, bigowania, perforacji, laminowania, etc.
- wycena
- akceptacja klienta i wpłata zaliczki
- druk
- odbiór lub dostawa i rozliczenie