Najlepszą formą kontaktu w procesie ofertowym i następnie realizacji jest forma komunikacji za pomocą poczty elektronicznej.
Jeżeli potrzebują Państwo oferty i wyceny prosimy o przesłanie wiadomości e-mail z zapytaniem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jeżeli potrzebują Państwo szybkiej kalkulacji lub zbliżonego określenia cen zachęcamy do odwiedzenia naszego sklepu pod adresem www.sklep.egoart.pl
Do przygotowania oferty na większość produktów potrzebujemy informacji które należy zawrzeć w wiadomości mailowej takich jak:
- wymiarów np szerokość i wysokość produktu który chcą Państwo zamówić
- wymiarów i zdjęcia ściany, elewacji lub witryny na której ma być dany produkt zamocowany
- plik logo w formacie wektorowym (pliki wektorowe mają rozszerzenie .ai, .cdr, .eps, .svg lub .pdf z osadzonym plikiem wektorowym)
- link do produktu z naszej strony lub przykładowe zdjęcia z innych realizacji
- adres dostawy lub miejscowość montażu.
Przy stałej współpracy klienci otrzymują:
- 60 dniowe terminy płatności
- brak zaliczek przy realizacji zamówień
- wybrane projekty graficzne w cenie zamówienia
- do 30% rabatu od cen cennikowych na wybrane produkty
Przy pozostałych zamówieniach pobieramy przedpłatę 100% na poczet realizacji zlecenia.
(nie dotyczy to Instytucji oraz firm/spółek w których jedyną formą rozliczeń jest przelew)
- przed każdym zamówieniem otrzymują Państwo szczegółową ofertę lub wiele wariantowych ofert w celu dobrania dla Państwa najlepszego rozwiązanie
- po wyborze przez Państwa oferty, realizujemy Państwa zamówienie na podstawie płatności 100%
- płatność odbywa się na podstawie oferty lub faktury proforma, w tytule należy podać nr OF / PROFORMA
- jeżeli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT proszę przesłać numer NIP.
- każde zamówienie otrzymuje swój indywidualny numer oraz osobę koordynującą na który należy się powoływać w przypadku kontaktu.
- termin realizacji w zależności od wybranego produktu i złożoności zamówienia waha się od 1 do 21 dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności i akceptacji projektu
- po realizacji zamówienia otrzymują Państwo fakturę VAT na podany adres e-mail
zamówienie projektu graficznego
Etapy współpracy przy tworzeniu projektów:
- określenie przedmiotu zamówienia - rodzaj materiału którego projekt mamy przygotować
- dostarczenie odpowiednich materiałów w zależności od zlecenia:
LOGO - zarys marki, oczekiwania klienta od znaku graficznego, opis działalności, kolorystyka ( w przypadku gdy klient ma ją ściśle sprecyzowaną ), inne istotne informacje jakie przyczynią się do wykonania projektu spełniającego wszystkie oczekiwania klienta
MATERIAŁY PROMOCYJNE - logo, teksty w formie elektronicznej, zdjęcia (jeśli mają być wykorzystane w projekcie). Jeśli klient nie posiada zdjęć potrzebnych do wykonania projektu korzystamy z banku zdjęć płatnych. Przy małej ilości tekstu (wizytówka) możemy zanotować go na miejscu. Przepisanie tekstu przy obszerniejszych publikacjach jest odpłatne, wyceniane indywidualnie.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA - informacja jaki jest to rodzaj reklamy (umiejscowienie, materiał z którego ma być wykonana), format. Możemy także wykonać na zlecenie klienta odpowiednie pomiary wraz z dobrem odpowiedniej formy wykonania.
- wycena projektu
- przygotowanie projektu i przesłanie go do klienta w formie elektronicznej na podany adres e-mail. Prosimy o dokładne sprawdzenie treści.
- uwzględnienie uwag klienta i naniesienie zmian na projekt, ponowne odesłanie projektu do weryfikacji. Etap ten powtarzany jest w zależności od rodzaju i złożoności projektu.
- akceptacja projektu przez klienta
Po tym etapie reklamacje dotyczące ewentualnych błędów w tekście nie będą uwzględniane.
- druk bądź przekazanie projektu klientowi w zależności od wstępnych ustaleń
W przypadku przygotowywanie projektu do druku w firmie zewnętrznej wymagamy od klienta przekazania nam konkretnych wytycznych drukarni. Informujemy także że przekazujemy klientowi plik zamknięty, gotowy do druku. Pliki edytowalne, otwarte zostają na naszym serwerze.
zlecenie na druk
Oferujemy druk projektów wykonanych przez nas oraz projektów dostarczonych przez klienta.
Projekty dostarczane do nas powinny spełniać następujące wytyczne:
- plik - PDF, TIFF bądź JPG
- projekt przygotowany w odpowiedniej skali, jakości i formacie dopasowanym do danego materiału (wytyczne możemy przekazać klientowi na jego prośbę)
Może zdarzyć się sytuacja gdzie klient nie posiada odpowiednio przygotowanych plików. W tej sytuacji możemy przygotować odpowiedni plik z materiałów dostarczonych przez klienta. Zastrzegamy sobie jednak możliwość odmówienia w przypadku braku możliwości technicznych.
Etapy współpracy przy druku:
- określenie rodzaju produktu, nakładu, papieru, dodatkowych opcji takich jak: personalizacja, bigowania, perforacji, laminowania, etc.
- wycena
- akceptacja klienta i wpłata zaliczki
- druk
- odbiór lub dostawa i rozliczenie
zamówienie z własnym projektem
Pliki do druku należy przygotować wg wytycznych: www.egoart.pl/jakie-pliki-do-druku